Co za pretensjonalna nazwa - pomyślicie sobie być może.
Z drugiej strony, jest wielu ludzi wokół nas, którym się to i owo udało. Którzy odnieśli sukces.
Przyglądacie się im czasem? Nurtuje Was pytanie, dlaczego IM się udało (a MI nie - dopowie wielu)?
Nie mówię tu o multimilionerach, o ludziach z pierwszych stron gazet, którzy kręcą światową i naszą własną gospodarką. Nie chodzi mi o tzw. "celebrities" - gwiazdy i gwiazdeczki ekranu, bohaterki kolorowych pism, którym udało się zagrać w takim czy innym serialu, zatańczyć na lodzie, sprzedać relację z własnego ślubu (po czym natychmiast się rozwieść, by zarobić na skandalu i na... nowym ślubie) itp.
Mówię o ludziach wokół nas. Takich, jak my. Mówię o Tobie i o Twojej firmie.
Dwa sklepiki z podobnym towarem stoją prawie obok siebie -jeden regularnie przynosi znaczne zyski, drugi ledwo wiąże koniec z końcem.
Dwie firmy sprzedają podobny produkt. Jedna z powodzeniem, inna - bez sukcesów.
Niektórym powodzi sie lepiej, niektórym gorzej. To normalne. Co jednak powoduje, że jedni odnoszą sukcesy - zawodowe, prywatne - a inni nie?
Szczęście w totka.
Spadek.
Unikatowe umiejętności i wykształcenie.
Inne....
Jest wiele czynników i nie wszystkimi będziemy sie zajmować. Zainteresujemy się za to tym, co może znacznie zwiększyć Twoją szansę na sukces w biznesie i po prostu w życiu:
(1) komunikacja interpersonalna i jej różne odmiany - werbalne, niewerbalne, słowo pisane itp.;
(2) sprawdzone techniki prowadzenia biznesu, zarówno umiejętności tzw. "miękkie", jak i "twarde" narzędzia przydatne tak menedżerowi w wielkiej korporacji, jak i właścicielowi straganu z warzywami.
Odpowiemy sobie między innymi na pytania:
- Jak skutecznie się wypromować, nie wydając na to fortuny?
- Jak poznać sprawdzone narzędzia skutecznego zarządzania i sprzedaży?
- Jak wzbogacić swój warsztat managera i przywódcy o nową wiedzę i nowe doświadczenia?
- Jak odkryć tajniki udanej komunikacji i skutecznej, etycznej perswazji, zarezerwowane dotąd dla nielicznych, ...
- ... napisać materiały reklamowe, broszury promocyjne, listy mailingowe, strony internetowe, informacje prasowe, obok których trudno by przejść obojętnie?
A gdyby tak...
- Lepiej rozumieć innych?
- Czytać w ich myślach? Rozumieć marzenia i problemy ludzi? Docierać do ich świadomości i podświadomości?
Jak bardzo zależy Ci, by być dobrą żoną lub mężem, szefem lub podwładnym, by więcej sprzedawać, lepiej zarabiać, etycznie wpływać na innych, nie dając zarazem sobą manipulować?
Jak bardzo chcesz odnieść sukces w biznesie i po prostu w życiu? Jak go definiujesz?
- Zrozumienie siebie to wstęp do zrozumienia innych.
- Rozumienie innych to podstawa skutecznej komunikacji.
- Skuteczna komunikacja to udane życie i prosperujący biznes.
A ponadto skorzystamy z pomocy i wiedzy innych ekspertów w tej dziedzinie, w tym prawdziwych guru w temacie komunikacji, sprzedaży i biznesu.
Porter, Covey, McCormack, Gates, Welsh.
A także Hogan, Vitale, Brandler, Batko, Sowa (choć do wielu teorii tych ludzi, o czym się przekonacie sami, gdy będę pisał o NLP, podchodzę delikatnie mówiąc sceptycznie).
Myślę, że nie trzeba Cię więcej zachęcać. Serdecznie zapraszam.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz