wtorek, 16 czerwca 2009

O magii słowa, czyli sztuka perswazyjnego pisania

Czytałeś kiedyś interesującą książkę? Taką, że nie mogłeś się od niej oderwać?

Pamiętasz, jak to było?

Myśli pogrążone w lekturze, świat wokół Ciebie jakby nie istniał, nie wiesz, co się z Tobą dzieje, jesteś jakby w transie…

…ten rodzaj hipnozy, gdzie nikt i nic w danej chwili się nie liczy, tylko Ty i książka…

Nie możesz się doczekać, by dowiedzieć się, co też takiego stanie się w kolejnym rozdziale, drugim tomie, nowej serii….

Znam wielu takich autorów…. Jeffrey Deaver na przykład. Znasz „Kolekcjonera kości”? To jedna z jego najsłynniejszych książek, na jej podstawie powstał też film pod tym samym tytułem.

Misternie snuta opowieść kryminalna, inteligentna fabuła, suspens jak u mistrza Alfreda Hitchcocka, liczne zmiany akcji, tak, że do końca nic nie jest tym, czym się wydaje….

Być może Ty wolisz inną literaturę, zapewne masz inne przykłady.

Tak, czy inaczej, umiejętność hipnotycznego pisania to dar, którym obdarzeni są tylko wybitni pisarze…

A MOŻE NIEKONIECZNIE?

Być może istnieje jakiś tajemniczy przepis na to, by ciekawie i hipnotycznie pisać, a przy tym świetnie się bawić i dobrze zarobić?

Niełatwo o dobrych autorów.
Trudno o wybitnych copywriterów.

Pisanie to sztuka. Skuteczne pisanie tekstów promocyjnych, takich, które zachęcą do kupowania, a nie zrażą swym marketingowym natręctwem to sztuka do potęgi.

A może problem tkwi w tym, że nie bardzo wiadomo, jak pisać słowa, które wciągają do czytania, hipnotyzują i zarabiają?

Brakowało po prostu jak dotąd prostych i jasnych zasad perswazyjnego pisania. A jeśli były, to zarezerwowane dla nielicznych, copywriterów i specjalistów od reklamy z najwyższej półki.

Teraz ta „sekretna” wiedza dostępna jest także dla Ciebie!

Od pewnego już czasu prowadzę warsztat na temat sztuki perswazyjnego pisania dla celów reklamowych i promocyjnych (zobacz pierwszy warsztat TUTAJ lub od razu kliknij TUTAJ), a teraz postanowiłem podzielić się z Wami częścią tej interesującej wiedzy na tym forum. Prowadzę konsultacje na temat perswazyjnego pisania broszur reklamowych, tekstów promocyjnych, stron WWW itp.

Od teraz, przez jakiś czas, zamieszczać będę wpisy na ten temat, a Was zachęcam do czytania, komentowania i zadawania pytań. Chętnie odpowiem - w miarę możliwości i czasu, w końcu zaczynają się wakacje:-).

Brak komentarzy: